Apa yang saya telah buat pada hari mulia ini ???? malam semalam.. saya pergi lepak dengan adik saya yang badut dan kekawan rempit dia sampai pukul 12...... kerana suma kengkawan saya.. misalnye h2s, suanie dan lain lain tak ajak saya gi mana mana.. .. Ayah saya pula telah tinggalkan kami untuk pergi ke sunway untuk tengok bunga + api..... oleh itu saya terpaksa lepak dgan rempit rempitan...
Kami sempat memposing untuk mengambil beberapa gambar untuk kenang kenangan untuk menunjuk nunjukkan kamera masing masing yang glam glam...
Sila tengok betapa rempit mereka di sini... bukan saja kena kencing di luar... kena sama sama kencing macam boria.. memang memalukan.. ...

Shawn dgan kawan kawannye masih rempit.. oleh itu.. tiada kebenaran untuk pandu kereta keluar walaupun sudah ada lesen... mereka terpaksa himpit dalam kereta baru saya dan rosakkan... budak baju putih itu sempat lagi kata air con saya menyejukkan kuku jiao dia.... memang memalukan....

dan selepas mereka suma kencing.. siap naik kereta... . adik saya tiba tiba nak berak.. kawan rempit dia yang bodo berdiri di belakang untuk tengok sama ada tahi dia berwarna-warni...

Memang pencapaian yang bagus......so....itu saja la yang kami telah lakukan pada hari merdeka.... mesti rempit rempit yang lain dengki dgan kitaorang....
*photos courtesy of him ....................
5 comments:
err..yah but i got it from your website ler...
shawn here..........
hahahhahaha
yew mm yew tan tat!!
i look kinda good in the 'si hang'
ahhahaha
Hi people
I do not know what to give for Christmas of the to friends, advise something ....
Hello. Good day
Who listens to what music?
I Love songs Justin Timberlake and Paris Hilton
Post a Comment