27 Ogos 2005
Oleh kerana mulut besar saya, saya terpaksa mengarang karangan ini berikutan dengan perayaan Hari Merdeka dan juga sebagai simbol saya mencintai negara saya. :P
ohhhh.... betapa susahnye... saya berasa kesal kerana sejak bermula menulis perkataan pertama, saya telah mengambil masa selama 10 minit untuk sampai ke sini [titik]
Kakak saya sudah bersedia dengan segala peralatan dan karangannya untuk 'mengambil alih sedunia'......dan saya masih sesat di sini ..... begitulah masa 10 minit saya berlalu....
29 Ogos 2005
Adik saya pula sudah melancarkan satu halaman sendiri untuk menunjukkan semangat untuk negara.... dan.. saya... masih sesat di sini....
Walaubagaimanapun, hari ini dan esok adalah hari terbaik untuk menggunakan bahasa melayu sebab kita sepatutnya di hukum mati kerana tidak menunjukkan semangat cintai negara.... :x
Saya harap ada yang faham saya telah memulakan karangan ini sekurang-kurangnya 2 hari yang lalu ....... bila saya mula mengarang di sini, saya tak boleh memikir... tetapi baru saya teringat setiap kali saya mengarang, saya hanya akan mengadu ... dan perkataan perkataan yang paling saya gemari tidak ada dalam bahasa melayu... sebab itu, saya 'terpaksa' menyenaraikan untuk penggunaan masa depan dalam bentuk yang lebih lembut..kerana saya mengalami masalah untuk mendapat seorang teman lelaki .. oleh it... untuk memulakan bola bergolek,
Ini Sedup/hisap!!! *(#&$)#$^!)$_$_!$&*
ini persetubuhan sedup/hisap!
Oh saya punya tuhan )*&*#$)#&$)
Oh saya punya bersetubuh tuhan
BERSETUBUH/Setubuh/MAIN (saya lebih suka perkataan ini dalam bahasa ingeris)
TAHI !!!!! (tambahkan Oh di depan perkataan ini untuk menambah perasaan pada perkataan tersebut)
30 Ogos 2005
Tetapi hari ini bukanlah untuk mempelajari perkataan perkataan kesat seperti di atas... hari ini adalah untuk mengingati Hari Merdeka yang ke..... ...yang ke........ 48 *tepukan gemuruh* dan hari ini adalah hari yang sepatutnye kita bangga dengan pencapaian kami daripada 48 tahun dahulu... seperti .... seperti..... mat rempit ke hartawan gitu!!!!!!! Contoh : Kisah Lim Goh Tong tu..... Ananda Krishnan dan .. Ayah Pin.....
Sebenarnya.. bangga jugalah saya di negara ini sebab dulu macam hutan.. sekarang kita ada bangunan kembar, ada makanan hebat hebat, ada tugu negara, ada genting highlands, ada jerebu, ada aquarium, ada rempit rempit dan lain lain lagi.. tengok... ada yang siap sekali dengan laman web... ada pernah sekali saya gunakan MirC.. seorang mat salleh tanya saya.. 'eh korang tinggal atas pokok ke' ... ciss.s.. jahanam punye budak.. ingin sekali saya bungkus dia dengan gengaman and tamparan 5 jari saya atas muka orang putih tu.... *puik... tapi selepas dia beritahu saya punya inggeris sangat 'power' baru saya tembak dia balik... padan muka dia..
Akan tetapi, saya mahu mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat hari merdeka kepada semua orang dan harapkan semua rakyat Malaysia menjadi kaya dan kurangkan kerempitan yang sudah sedia ada.
Sila menyanyi lagu negaraku sementara menepuk tangan cara dangdut untuk memperingati hari mulia ini. Sekian..
*pada masa yang sama ini... adik saya baru beritahu saya bahawa dia cuba untuk jadi 'pahlawan' (saya lebih suka perkataan ini dalam bahasa inggeris) dan menolong ayah saya.... akibatnya..dia telah patahkan tangga besi di rumah... .... buat baik dibalas baik....
**minta maaf kepada sesiapa yang terasa dia kerempitan.... dan karangan ini semata semata untuk memperingatkan bahasa melayu dan kemerdekaan Malaysia.. itu sahaja.. ..
***saya juga ingin mengambil kesempatan untuk berterima kasih h2S... tembikai yang paling gatal didunia kerana sumbang...kesumbangan.. penyumbangan and menyumbangan dia yang paling kelakar..
Saturday, August 27
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
Cik Adik Sayang,
Sekurang kurangnya u dah memBELOG dalam bahasa melayu. Gue belum nak mula lagi noh. Kejap lagi gue pi blog ya.
FoodCrazee.... powernye bahase melayu... *tepukan gemuruh
Clem 22 jam ni.. macam ... 22000 jam..
Here is a good place to findMat Tracks,just go tohttp://mat.ucliick.net
Post a Comment